یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

بستر فني رجيستري تبلت آماده شد

تلفن همراه - تبلت

یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷:۰۰


سخنگوي طرح رجيستري تلفن همراه و ساير تجهيزات سيم کارت‌خور گفت: کارهاي فني رجيستري تبلت انجام شده و بستر اجراي آن آماده است. منتظر تعيين تکليف تخصيص ارز وارداتي هستيم.

وايمکس نيوز- حميدرضا دهقاني‌نيابا اشاره به اينکه مرحله دوم اجراي طرح رجيستري تلفن همراه و ساير تجهيزات سيم کارت‌خور مربوط به رجيستري تبلت بوده است، گفت: هم اکنون کارهاي فني رجيستري تبلت آغاز شده است و ما بستر را آماده کرده ايم تا اين طرح را زير بار ببريم.

وي با اشاره به اينکه رجيستري گوشي تلفن همراه با موفقيت به اتمام رسيد، خاطرنشان کرد: در اين مرحله قصد بر اين است که تمامي تبلت هاي وارداتي به کشور که به سيم کارت مجهز هستند بايد در سامانه ثبت و شناسايي رجيستري به ثبت برسند.

دهقاني‌نيا ادامه داد: در صورتي که مشکل تامين ارز واردات و تکليف ارزهاي تخصيص داده شده به واردکنندگان گوشي موبايل مشخص شود، طرح رجيستري تبلت را زير بار مي بريم.

معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا افزود: ما منتظر هستيم مشکل پيش آمده در بازار گوشي تلفن همراه حل شود و در غير اين صورت امکان تعميم طرح رجيستري براي تبلت وجود ندارد؛ چرا که واردکنندگان تبلت نيز همين واردکنندگان موبايل هستند و دولت بايد تکليف آنها را براي دادن ارز دولتي مشخص کند.

منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو